وبلاگ

dentistry background image with futuristic interface and medical symbols, some space at the right for custom text or logo

بهترین برندهای تولید کننده لوازم دندان پزشکی

آنچه در این مقاله می خوانید

بهترین برندهای تولید کننده لوازم دندان پزشکی

همیشه دندان پزشکان از تهیه لوازم دندان پزشکی به عنوان امری دشوار یاد می‌کنند زیرا نیازمند بررسی ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف لوازم دندان پزشکی است.

انتخاب لوازم دندان پزشکی از میان برندهای مشهور لوازم دندان پزشکی که تعداد آن‌ها نیز کم نیستند؛ از موضوعاتی است که دندان پزشکان با آن درگیر هستند.

در ادامه به بررسی برخی از این برندهای مشهور خواهیم پرداخت :

بهترین برندهای تولید کننده لوازم دندان پزشکی

همیشه دندان پزشکان از تهیه لوازم دندان پزشکی به عنوان امری دشوار یاد می‌کنند زیرا نیازمند بررسی ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف لوازم دندان پزشکی است.

انتخاب لوازم دندان پزشکی از میان برندهای مشهور لوازم دندان پزشکی که تعداد آن‌ها نیز کم نیستند؛ از موضوعاتی است که دندان پزشکان با آن درگیر هستند.

در ادامه به بررسی برخی از این برندهای مشهور خواهیم پرداخت :

مواد دندانپزشکی مارک DFL :

برند خوش آوازه DFL، شرکت با سابقه برزیلی است که مدت فعالیت آن به بیش از 80 سال می رسد. این شرکت که در سال 1939 افتتاح شده، به روز ترین و شناخته شده ترین برند دندانپزشکی امریکای جنوبی در اروپاست. دفتر اصلی این شرکت که در ریو دو ژانیرو قرار دارد، مرکز تحقیقات دندانپزشکی و مرکز تحقیقات کیفیت این شرکت است .

 

گواهینامه های کیفیت ساخت برتر یا GMP، نشان ایمنی و کیفیت یا ISO 13485 ، و نشان کیفیت FDA یا نظارت صحیح بر سلامت عمومی، تنها گوشه ای از لایسنس های معتبر این شرکت است. به واسطه این لایسنس ها، برند DFL مورد اعتماد بیش از 30 کشور دنیا در واردات محصولات دندانپزشکی قرار دارد.

ابزار دندان پزشکی شرکت stryker

این شرکت در زمینه تولید تجهیزات دندان پزشکی مشغول فعالیت بوده که در میان خریداران این شرکت تحت عنوان شرکتی با قیمت قیمت‌های مناسب شناخته می‌شود. این شرکت در کنار قیمت‌های مناسب دارای کیفیت خوبی نیز هستند. محصولاتی که توسط این کمپانی به بازار عرضه می‌شود شامل ابزار بازسازی، عملیاتی و اعصاب هستند.

شرکت roche

این کمپانی در دو زمینه تجهیزات تشخیصی و تولید دارو مشغول به کار است. تجهیزات تشخیصی که توسط این شرکت تولید می‌شود به کاربران این اجازه را خواهد داد که تایم مناسب را برای انجام کار خود انتخاب کنند.

مواد دندانپزشکی مارک جی سی GC :

اگر دندانپزشک و دستیار باشید یا حتی علاقه مند به دندانپزشکی، امکان ندارد نام شرکت gc به گوشتان نخورده باشد. شرکت دندانپزشکی GC بیش از یک قرن قدمت دارد و طیف خدمات و محصولات این برند قابل شمارش نیست و به همین خاطر می توان از آن به عنوان یکی از بهترین برند مواد دندانپزشکی نام برد. کامپوزیت ها، سمان ها، باندینگ ها و … همگی دسته بندی هایی هستند که برند GC، نماینده ای را در بین آنها دارد. تجربه بالا، تکنولوژی به روز، کنترل کیفیت تأیید شده و وسواس خاص ژاپنی ها، باعث شده تا کیفیت محصولات این شرکت بر همه آشکار باشد.

گواهینامه کیفیت ISO 9001، گواهینامه ISO 14001 ، گواهینامه ISO 13485 و همچنین مدال کیفیت ژاپن تنها بخشی از مستندات کیفیت برند دندانپزشکی GC است. بعد از یک قرن فعالیت، برند دندانپزشکی GC با بیش از 600 محصول به چیزی جز تبدیل شدن به شرکت پیشرو در مراقبت‌های دهان و دندان جهان فکر نمی کنند

شرکت جانسون اند جانسون

این کمپانی بزرگ پهنای گسترده‌ای از تجهیزات لوازم دندان پزشکی را تولید می‌کند.

شرکت er InternationalBaxt

این سازمان بیشتر بر روی زمینه محافظت‌های بهداشتی مشغول به فعالیت است و این شرکت در کشور آمریکا فعالیت می‌کند.

کمپانی بوستون ساینتیفیک

شرکت بوستون ساینتیفیک را می‌توان رهبر تولید و عرضه تجهیزات لوازم دندان پزشکی در دنیا معرفی کرد. این شرکت در ۳۹ کشور دنیا دارای کمپانی فعال است و محصولات مهم دندان پزشکی نظیر تجهیزات عکسبرداری را تولید می‌کند.

مواد دندانپزشکی برند AHL :

محصولات دندانپزشکی شرکت ahl قطعا جزو یکی از بهترین برند مواد دندانپزشکی به مار می آیند که برند بریتانیایی AHL در سال 1986 و توسط 5 کارمند سابق Denstply تأسیس شد. در طول 36 سالی که از تأسیس این شرکت می گذرد، توانسته به برند اول انگلستان در تولید مواد ترمیمی گلاس آینومر و سمان تبدیل گردد. در سال 1997 و با کسب نشان CE کنترل کیفیت اروپا، این شرکت توانست طیف وسیعی از محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر کند.

 

این برندحالا به نامی جهانی تبدیل شده و در اکثر کشورها شعباتی فعال دارد. همچنین طیف گسترده ای از مواد دیگر از جمله مواد قالب گیری، کامپوزیت ها، چسب های باندینگ و … از تولیدات برند AHL به حساب می آیند. این شرکت به عنوان اولین شرکت مستقر در انگلستان شناخته می شود که توانست نشان استاندارد ISO9001 و ISO13485 را دریافت کند. همچنین کسب گواهینامه FDA امریکا که بازاری به شدت رقابتی است، باعث شد که این شرکت با متصل شدن به شبکه جهانی فروشندگان بتواند محصولات خود را به بازار امریکا هم دیکته کند. محصولات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی، از مزایای برند AHL است.

مواد دندانپزشکی برند کولتن Coltene :

یکی از بهترین برند مواد دندانپزشکی ، Coltene است. این برند در اکثر مواد و تجهیزات کوچک و بزرگ دندانپزشکی فعالیت می کند. دندانپزشکان و آزمایشگاه های دندانپزشکی در سراسر جهان برای درمان های مبتنی بر ایمپلنت و بازسازی به محصولات این شرکت متکی هستند.

 

COLTENE یک شرکت سهامی عام سوئیسی است که از اواسط دهه 60 میلادی به عنوان سازنده پیشرو در ساخت مواد قالب گیری و پر کننده دندان شناخته می شود. شرکت دندانپزشکی Coltene دارای پیشرفته ترین امکانات تولید در سوئیس، ایالات متحده، آلمان و مجارستان است.

 

مواد قالب‌گیری و پرکننده مبتنی بر شیمی پلیمر، طیف گسترده‌ای از ابزارهای مکانیکی با دقت بالا، پین‌ها و پایه‌های دندانی، فرزهای کاربید و الماسی و سایر ابزارها همگی از تجهیزاتی بودند که این برند اقدام به تولید آنها کرده است. این شرکت در نقاط ریشه، پین‌های پاراپلپال، محصولات مدل‌سازی در آزمایشگاه دندانپزشکی، ابزارهای ارتودنسی (Dentronix)، محصولات ایمنی و بهداشتی بیمار (Hygenic) تخصص دارد

شرکت ابزار دندانپزشکی ge healthcare

این شرکت جز موفق‌ترین تولید کنندگان ابزارآلات دندان پزشکی در دنیا است.

مواد دندانپزشکی مارک اس دی ای SDI :

شرکت دندانپزشکی SDI عمدتاً در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی مواد دندانپزشکی تخصصی شرکت دارد. محصولات SDI ترکیبی از نوآوری و برتری برای ارائه مواد ترمیمی ایده آل برای حرفه دندانپزشکی است. اکثر محصولات SDI در ویکتوریا، ایالتی در منطقه جنوب شرقی استرالیا تولید می شود. اما محصولات این برند از طریق شبکه توزیع کنندگان و خرده فروشان در بیش از 100 کشور در سراسر جهان فروخته می شود. SDI دارای دفاتر و انبارهایی در شیکاگو، ایالات متحده آمریکا، کلن آلمان و سائوپائولو برزیل است.

مواد دندانپزشکی برند تری ام 3m :

شرکت بزرگ و چند ملیتی 3M از غول های صنعت و تجهیزات صنعتی ست و شاید از آن بتوان به عنوان بهترین برند مواد دندانپزشکی نام برد. شاخه های فعالیت و برند های زیر نظر این شرکت قابل شمارش نیست و جالب اینکه در هر شاخه ای جزو بهترین هاست.

 

در نتیجه حیف است که در لیست بهترین برند های دندانپزشکی، نامی از 3M آورده نشود. متخصصان دندانپزشکی به محصولات قابل اعتمادی نیاز دارند که زمان کار و نشستن بر روی صندلی را به حداقل برساند و رضایت بیمار را به حداکثر برساند. شرکت 3M با حمایت تیمی از متخصصان که صنعت های مختلف را با راه‌حل‌های مبتنی بر علم برای دهه‌ها رهبری کرده‌اند، محصولات بی نظیری را تولید می کند.

مواد دندانپزشکی مارک کولزر Kulzer :

برند دندانپزشکی کولزر Kulzer یکی از شرکت های دندانپزشکی پیشرو در جهان است که دفتر مرکزی آن در هانائو آلمان قرار دارد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات را برای دندانپزشکان و تکنسین های دندان ارائه می دهد که شامل دندانپزشکی زیبایی، محصولات حفظ دندان، پروتز، پریودنتولوژی و دندانپزشکی دیجیتال می شود.

 

امروزه کولزر بیش از 1500 کارمند در 26 نقطه در سراسر جهان دارد که با تخصص خود به بازار دندانپزشکی کمک می کنند. این شرکت برای چند دهه، بر روی توسعه ترکیب های مواد جدید تحقیقات فشرده ای انجام داده که ماحصل آن رضایت تکنسین های دندانپزشکی و دندانپزشکان است.

مواد دندانپزشکی برند اف جی ام FGM :

برند دندانپزشکی FGM برای اولین بار در سال 1996 با توسعه اولین ژل سفید کننده دندان در برزیل کار خود را آغاز کرد. این محصوب هم اکنون با نام Whiteness Perfect در جهان شهرت دارد. این شرکت هدف خود را تلاشی سخت عنوان کرده تا مردم سراسر جهان بتوانند بیشتر و بهتر لبخند بزنند. این هدف با تولید بیش از 400 محصول زیر نظر متخصصان و محققان به ثمر نشسته است.

 

FGM در بیش از 100 کشور جهان حضوری فعال دارد که در اکثر آنها برند اول بازار به شمار می رود. بیش از 50 هزار کارمند این شرکت سالانه در دوره های آموزشی تخصصی شرکت می کنند تا دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. نوآوری و عملکرد رضایت بخش این شرکت باعث شده تا در مدتی کوتاه بتواند به جمع بزرگان برند های برتر دندانپزشکی بپیوندد.

مواد دندانپزشکی مارک انجلوس Angelus :

برند دندانپزشکی Angelus شرکتی است که استراتژی رقابتی آن از مسیر نوآوری بوسیله تحقیق، توسعه و تولید محصولات جدید می گذرد. این شرکت که در سال و در جنوب برزیل 1994 تأسیس شد؛ در زمینه های دندانپزشکی ترمیمی، ریشه دندان، دندانپزشکی کودکان و آزمایشگاه تخصص دارد. ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و تولید محصولات یونیک و خاص خط مشی این شرکت است که با نگاهی به محصولات آن می توان فهمید.

 

سرمایه گذاری در نوآوری و حفاظت از طریق مالکیت معنوی راهی است که Angelus را از باقی برند های این لیست جدا می کند.محصولات انحصاری و با کارایی بالا برند Angelus دارای 6 گواهینامه بین المللی هستند. این گواهینامه ها امکان توزیع جهانی محصولات را در بیش از 65 کشور در پنج قاره فراهم می کند. جالب است بدانید که این شرکت برای چند سال جایزه نوآوری کشور برزیل را از آن خود کرده است. همچنین این شرکت با تمرکز بر مواد تقویت‌شده با فیبر، راه‌حل‌های مبتنی بر MTA و خط هوشمندانه محصولات تخصصی اطفال، رشد دو رقمی سالانه ارزش سهام خود را از زمان تأسیس حفظ کرده است.

مواد دندانپزشکی برند بیسکو Bisco :

بیسکو Bisco برند دندانپزشکی آمریکایی است که در سال 1981 تأسیس شد. تخصص این شرکت تولید مواد مخصوص ترمیم های دندانی است بطوریکه محصولات این شرکت برنده جوایز بسیاری از انجمن دندانپزشکان امریکا شده اند. بدین ترتیب محصولات این شرکت پیشرو در صنعت ارائه محصولات زیبایی و ترمیمی نوآورانه در بیش از 60 کشور در سراسر جهان متقاضی دارند.

گامی ضروری در تاسیس مطب

یکی از موضوعاتی که هر دندان پزشک در هنگام تاسیس مطب با آن رو به رو می‌شود این خواهد بود که لوازم دندان پزشکی خود را از کدام برندهای مشهور لوازم دندان پزشکی خریداری کنند. شرکت‌های تولید کننده این لوازم دندان پزشکی آنقدر زیاد بوده که سبب سردرگمی بسیاری از آن نیز شده که کدام یک از این برندها بهتر است.

ما در این مقاله چند برند مشهور را معرفی کردیم تا از حجم این سردرگمی کاسته شود.

خرید آنلاین لوازم دندانپزشکی

ما در فروشگاه آنلاین تجارت گستر نوین این امکان را ایجاد کرده ایم تا لوازم دندانپزشکی مطب خود را به همراه اطلاعات فراوان محصولات و مشاوره قبل از خرید به راحتی انتخاب کرده و خرید آنلاین خوبی را تجربه کنید.

تجارت گستر نوین، فروشگاه آنلاین لوازم دنداپزشکی

جدید ترین مطالب
سبد خرید
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید